laime.pl

Moda, Uroda, Zdrowy styl życia

Uroda

Co zrobić, żeby mieć zgrabne łydki?

Kilka lat temu cały świat opanowała moda na bycie fit. I bardzo dobrze. Dzięki tej modzie ludzie zaczęli zwracać coraz więcej uwagi na swoje nawyki żywieniowe, regularne uprawianie sportu czy unikanie stresujących sytuacji. Wraz z pojawieniem się mody na bycie fit, ludzie masowo ruszyli w stronę siłowni w celu zbudowania i wyrzeźbienia wymarzonej, zdrowej sylwetki.

Jak się okazuje, jedną z najtrudniejszych do wyrzeźbienia partii ciała są łydki. Oprócz tego kształt łydek bardzo często jest uważany za kompleks, zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. Na szczęście z pomocą odpowiednich ćwiczeń, łydki można rozbudować lub wysmuklić w zależności od potrzeb. Trzeba się jednak uzbroić w cierpliwość.

Ćwiczenia na zgrabne łydki

Zgrabne łydki to marzenie wielu osób. Kiedy tylko na zewnątrz robi się trochę cieplej, każdy ma ochotę wskoczyć w szorty, a w przypadku pań także i w spódniczki czy sukienki. Przeszkodę często stanowią brzydko wyglądające łydki.

Aby osiągnąć smukłe łydki, należy pamiętać o tym, że odchudzenie jednej, konkretniej części ciała niestety nie jest możliwe. Jeśli mamy nadprogramowe kilogramy, niemożliwe jest, aby wysmuklić jedynie łydki. Do sprawy należy wówczas podejść kompleksowo, a najlepszym sposobem na zrzucenie zbędnych kilogramów jest trening cardio.

Należy pamiętać o tym, aby w treningu cardio unikać ćwiczeń, które przyczyniają się do rozbudowy łydki. O najodpowiedniejsze ćwiczenia najlepiej jest zapytać trenera lub osobę, która ma spore doświadczenie w stosowaniu tego typu ćwiczeń.

Zgrabne łydki poza siłownią

Siłownia to nie jedyne miejsce, w którym można wyrzeźbić sylwetkę i wyćwiczyć upragnione, zgrabne łydki. Bardzo dobrym rodzajem aktywności fizycznej, zwłaszcza dla osoby początkującej, jest pływanie.

Innym ciekawym sposobem na zgubienie zbędnych kilogramów i wyrzeźbienie łydek jest jazda na rowerze. Jazda na rowerze jest jedną z najprzyjemniejszych aktywności fizycznych. Oprócz tego, że ćwiczymy dolne partie ciała, możemy przy okazji dotlenić mózg i cieszyć się pięknem przyrody, najlepiej w towarzystwie bliskich osób.

Jeśli naszym marzeniem są zgrabne łydki, powinniśmy polubić schody. Wspinanie się po schodach jest bowiem idealnym ćwiczeniem stymulującym pracę mięśni łydek. Równie dobrym pomysłem jest po prostu chodzenie. Warto zacząć od spokojnych, krótkich spacerów po parku, a z czasem można zmienić zwykłe chodzenie na bardziej dynamiczny nordic walking.

Bez względu na to, jaki rodzaj ćwiczeń wybierzemy dla siebie, należy zawsze pamiętać o ćwiczeniach rozciągających, które powinniśmy wykonywać na sam koniec treningu. Wszelkiego rodzaju rozciąganie sprzyja wysmukleniu dolnych partii ciała.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *